Thank You

3 Okt

091003 Tack

Foto från framsidan på Peters Kort som han fick av mig igår 🙂

 

8 svar to “Thank You”

  1. misstigerchic 3 oktober, 2009 den 16:32 #

    Haha,ynklig? Du är inte döende hjärtat=) Men ja,man känner sig liten när man är sjuk,krya på en massa massa massa hjärtat mitt ❤ Puss

  2. Suss 3 oktober, 2009 den 18:54 #

    Tack för att du skriver =) kram kram

    • CarroBarro 4 oktober, 2009 den 20:45 #

      Nu får DU skriva – nu när jag hittat tillbaka in till din blogg 😉 Pöss

      • Suss 6 oktober, 2009 den 10:34 #

        Hihi, jag skall göra en ny blogg tänkte jag, lite mer inriktad på fritid, foto och annat roligt i livet…Vet itn vilke´n bloggportal jag skall välja om jag skall ha den jag har sedan tidigare och bara göra om den…Ny header och allt det där fina 😉 Puss hjärtat.

  3. marica 3 oktober, 2009 den 19:07 #

    De är kul med kommentarer 🙂 TACK för att du skriver och förgyller min vardag med dina galna och glada upptåg och ditt liv! Kram

  4. Mamma 3 oktober, 2009 den 19:33 #

    Ja det är verkligen synd om dig! Kram

  5. Emma 4 oktober, 2009 den 17:01 #

    Krya på dig vännen! Kraam

    • CarroBarro 4 oktober, 2009 den 20:39 #

      Det ska jag försöka göra gumman! Tack! 🙂 Kram!

Kommentera

