– Orädda Själar –

3 Okt

Jag känner mig inte piggare idag. Inte sämre heller.
Mitt huvud känns helt uppsvällt och näsan gör ont. Jaja – det kunde ha varit värre – det är ju ändå ”bara” en vanlig förkylning (hoppas jag). Troligtvis är det barnbakterier som härjar fritt igen. Jag hoppas att jag känner mig bättre imorgon – jag har en jobbarvecka med SEX pass att jobba och jag tänker INTE vara sjuk i veckan.
Blir det inte bättre imorgon får jag helt enkelt pallra mig till jourcentralen och be dem göra en nasopharynxodling och ge mig Ery-Max så att jag får bort ”skiten”. Snart! 🙂

Mår ni alla bra i alla fall?! *hoppas massa*

 

091002 Hos Sara och Benny

TACK vännerna för en mysig fika! Kram på er!

11 svar to “– Orädda Själar –”

  1. Marie. 3 oktober, 2009 den 12:10 #

    Oj gumman,hoppas skiten släpper snart =/
    Ta hant om dig och vila mycket!
    Otroligt söt hund förresten =)
    *stor kryapådigkram*

  2. L i n n [ S A I K ] 3 oktober, 2009 den 12:14 #

    Åååh så söt hund! Vi har också en dalmatiner 🙂

  3. Petra 3 oktober, 2009 den 12:56 #

    Vad mysigt det ser ut och vilken söt hund!

    Hoppas att du mår bättre snart.

    kram

    • CarroBarro 3 oktober, 2009 den 14:02 #

      Ja, hon är jättesöt!
      Tack gumman – jag ska försöka. Saknar er!
      Pöss och kram

  4. Sara 3 oktober, 2009 den 13:53 #

    Halloj! Superfint kort på Coco!
    Men du… får jag ha mina blå ögon? 😉

    • CarroBarro 3 oktober, 2009 den 13:59 #

      Ha ha – jag LOVAR – jag har INTE ändrat färg på ögonen – det måste vara ljuset! Det enda jag har gjort är att göra allt svartvitt utom ögonen! 🙂 Haha. Coolt! Det måste ha varit ljuset för jag har inte bytt färg på något alls 😉
      Kram!

  5. marica 3 oktober, 2009 den 14:35 #

    Skönt att komma ut lite och att på köpet bli bjuden på fika gör ju inte saken sämre 😉 !Kram!

  6. Therese 3 oktober, 2009 den 15:26 #

    Jag invigde också rumpvärmen just idag:) Ni ska på scrap-mässan på lördagen eller? Känns som att alla ska det, utom jag. Krya på dig

  7. misstigerchic 3 oktober, 2009 den 16:34 #

    Exakt gumman,det kunde varit värre men vet du vad? Man känner sig inte bättre för det utan är man sjuk så är man=/ Krya på dig älsklingstwinnY! Öyss

  8. sissiliten 4 oktober, 2009 den 00:35 #

    Underbart fina bilder. Du får gärna porträttfota mej nån gång framöver. Skulle vara kul o ha några ”proffsbilder” 🙂

    Pössa pössa

Kommentera

