– Carolines Fotoväska –

1 Okt

Tittar ni upp i menyn så finns där en ny länk nu. Det är vad som finns i min kameraväska just nu.

Allt är dock inte mitt *blink* Jag har ju  ”stulit” (läs: LÅNAT) tre objektiv utav älskling tills vidare – men nu är även ett par nya saker på väg!

Idag har jag fått en till present av min darling! Han är helt galen!  Nu har jag sagt till honom på skarpen att han INTE får köpa vare sig julklapp eller födelsedagspresent till mig men han bara skrattar och säger att det får han visst det. Sötlök!

Jag har fått en BLIXT till min kamera!

Canon Speedlite

Printscreen från NetonNet.

Och här är kollaget som ligger under den nya länken.

Spindeltjejens Fotoväska

Jag kommer behöva lite modeller för skoj fotografering snart. Inget mer än amatörmässigt så klart 😉 Några kära läsare kanske? Lite barnporträtt m.m. för träning? 🙂

Nu ska jag ta och krypa ner och försöka att inte hosta sönder lungorna inatt. Inte bara för min skull – stackars Peter fick ligga och lyssna på en rosslande, hostade och snarkande tös inatt 😉

Nattkram!

8 svar to “– Carolines Fotoväska –”

  1. H A I D I J A K O B S S O N 2 oktober, 2009 den 01:29 #

    *SV:* hihi okej ;D

  2. Sara 2 oktober, 2009 den 06:57 #

    Ååhh gud jag trpdde jag hade mycket men icke… haha!! Så roligt med alla filter, kanske kan få låna lite av dej? 😉
    Ses vi i kväll? KRAM!

  3. Annelie 2 oktober, 2009 den 07:22 #

    Hej!
    Jo, jag har eget företag som fotograf, som du kanske missat, finns länk längre ner på sidan. http://www.anneliejohnsson.se

    Ha det gott
    Kram!!

  4. julia 2 oktober, 2009 den 09:18 #

    Åh lite presnter då och då skadar ju aldrig =)
    Hoppas du får en bra dag!
    Kramar

  5. Therese 2 oktober, 2009 den 09:28 #

    vilken darling du har! 🙂 Jag ställer upp på fotografering när vi ses- you bet! kram

  6. Pia 2 oktober, 2009 den 09:29 #

    Du skulle jättegärna få fota min valp =) Kram Pia

  7. Evelina 2 oktober, 2009 den 13:44 #

    Som sagt tidigare 😉 jag ställer mer än gärna upp, sånt är bra kul 😀
    Kramar

  8. Suss 2 oktober, 2009 den 19:55 #

    Roliga saker du har i din fotoväska =) Jag skall oxå ivestera i lite av de prylar du har ex macro och 50mm 1.8 samt lite nya filter roligt…Men jag måste fråga har hört många som säger att man lika gärna kan använda sig av närbildsfiltret istället för macro objektivet…Vad säger du om det? Krya på dig hjärtat kram kram

Kommentera

