Välkommen till Sherwood-skogen…. nästan!

29 Sep

Det känns som att kliva in i en annan värld när man kommer till Pålsjö Skog här i Helsingborg. Jag älskar den skogen! Har ni varit där?

Trots strejkande Visa-kort idag har vi fått en massa frisk luft och det är ju aldrig fel! *snörvel snörvel* 🙂

Pålsjö Skog

Pålsjö Skog

090929-Take-Me-To-Your-Heaven

8 svar to “Välkommen till Sherwood-skogen…. nästan!”

  1. Sara 30 september, 2009 den 07:07 #

    Ååhh vilka moln gumman! UNDERBART!
    Tråkigt dfet där med banken, jag hade gått under! hehe! Speciellt om man är på en mini-semester!
    Kram

  2. Tina 30 september, 2009 den 07:17 #

    Vackra höstbilder!

    …idag borde du får ett brev på posten=)

  3. Sara 30 september, 2009 den 08:57 #

    Hihi idag har jag pratat med din pappa! 😀 KRAM!!!

  4. sissiliten 30 september, 2009 den 10:42 #

    Heeeeej gums. Föööörlåt….jag är sämst på att svara emellanåt även om jag är inne o läser. Man är inne precis innan man ska göra något o så tänker man ”jag kommenterar senare” o så flyger det bort lika fort:-(

  5. Lina 30 september, 2009 den 11:35 #

    Har aldrig varit där men det ser helt underbart ut. Visst har vi fina skogar nere i söder 🙂

  6. Bella 30 september, 2009 den 14:55 #

    fina bilder gumman. Hoppas ni haft en mysig dag pöss

  7. Alexandraida 30 september, 2009 den 17:48 #

    Så vackert nej har aldrig varit där kanske skulle man ta sig en tur dig =)

    Ha en go kväll
    Kram

  8. Anna 1 oktober, 2009 den 13:11 #

    Vackra bilder du fotat 🙂

Kommentera

