– Stars –

28 Sep

Igår kväll när Ida släppte av mig, stannade jag vid bangården här vid Twinnys hem för att fota lite med stjärnfilter.
Det är lampor överallt – vilket blir en skoj utmaning 🙂

IMG_8914

Stars by Spindeltjejen

12 svar to “– Stars –”

  1. We See 28 september, 2009 den 12:58 #

    Håller helt med, det spelar ingen roll vad man vinner (om man ens vinner något alls) själva känslan och vetskapen att man vunnit överträffar allt =)
    Kram

    • CarroBarro 28 september, 2009 den 21:02 #

      Oh ja – bara ordet ”vinnare” har en magisk klang! 😉

      Trevlig vecka och så! =)
      Kram Carro

  2. Suss 28 september, 2009 den 13:41 #

    Åhhh vad häftigt…Sånt vill jag ha 😉

  3. Monica F 28 september, 2009 den 17:13 #

    Härligt med litet avbräck i vardagen. Själv var jag i sthlm i helgen. Alltid lika kul att komma tbx o hälsa på alla! Ta hand om dig!!

    • CarroBarro 28 september, 2009 den 21:05 #

      Åh vad skoj! Och du – har du gått och satt en ring på fingret?! GRATTIS – tyckte jag hörde något skvaller (inget undgår en du vet *blink*) Kram!

  4. Linda 28 september, 2009 den 18:36 #

    Ja allt är bra med våra fina hundar o huset,tipp topp vettu..hur e det själv..
    Japp har lite o läsa nu helt underbart!

    • CarroBarro 28 september, 2009 den 21:07 #

      Det är bara fina fisken här 🙂 Lite blåsigt och så idag – jag känner mig om möjligt ännu mer blåst 😉
      Har ni fint väder eller börjar hösten rugga till det?

  5. Tina 28 september, 2009 den 19:42 #

    Hej hopp. Glömska jag glömde att lägga på brevet på lådan. Men imorgon ska det iväg!

    Hoppas du har det fantastiskt kul på din lilla minisemester.

    • CarroBarro 28 september, 2009 den 21:09 #

      Det är ingen fara! 🙂 Jag är nere i Skåne och härjar tills på onsdag 😉
      Har du det bra annars? *hoppas*

  6. Lina 28 september, 2009 den 21:52 #

    Wooow tufft 😀 Vad e det för filter?

    Kram

    • CarroBarro 28 september, 2009 den 22:11 #

      Det är ett stjärnfilter 🙂 Det som är på är ett x8, det finns i x4 också.

      Kika in på http://www.tvspelsweb.se så hittar du en massa och de har jättebra priser och många olika storlekar! 🙂

  7. Sara 28 september, 2009 den 22:54 #

    Jaaa gärna fika! Så fort vi hinner! Kram

Kommentera

