Fotografering med Emelie Ohlsson (Del 2)

28 Sep

Här kommer några fler kort från dagen med Emelie!

Tjejer – vill ni ha fotona inne (eller ska jag ta bort dem?) eller vill ni inte att jag ska länka eller så, så får ni tjoa till! 🙂

Våran fina modell JoseFIN för dagen!

Fotografering med Emelieohlsson.blogg.se 090927

Fotografering med Emelieohlsson.blogg.se 090927

Fotografering med Emelieohlsson.blogg.se 090927 Fotografering med Emelieohlsson.blogg.se 090927

Jag vet – reflexskärmen är med – men jag gillade ändå fotot så jag behöll den där 😉

Fotografering med Emelieohlsson.blogg.se 090927

Och här är två av töserna som förgyllde dagen och som gav mig skjuts i Ängelholm.
Tack tjejer! 🙂
Här har vi Malin in action!Fotografering med Emelieohlsson.blogg.se 090927

 

Här har vi Lina in action!

Fotografering med Emelieohlsson.blogg.se 090927

Photo By spindeltjejen.wordpress.com

TACK till alla som kikar in och lämnar kommentarer – ni är GULD.

Stor kram och god natt på er (jag ska inte sova riktigt än, men de flesta har nog krypit ner under täcket nu).
Imorgon blir det lite mys på stan med Twinny (och säkert en del shopping) och kaffe och Danmark!
6 svar to “Fotografering med Emelie Ohlsson (Del 2)”

  1. Anna 28 september, 2009 den 10:51 #

    Riktigt fina kort =)

    • CarroBarro 28 september, 2009 den 20:59 #

      Åh tack tjejen! 😀

      Mår du bra annars? Haft en bra vecka? 🙂

  2. Malin 28 september, 2009 den 17:14 #

    Heheh!
    Underbar bild! 😉 Du kan lugnt ha den kvar. Jag vet redan att jag ser ut som en galning när jag fotar! hahaha! Tack för igår det var, precis som du skrev, riktigt kul att träffas. Nu din blogg bland favoriterna!
    Malin
    Ps finfina bilder! Ds

    • CarroBarro 28 september, 2009 den 21:06 #

      Jag ser inte klok ut när jag fotar, jag tror jag skulle kunna vinna pris i ”Värsta mupp vid fotning” 😉
      Jätteskoj att träffas och jätteskoj att fota – som alltid. Jag följer dig så klart på Bloglovin’ 😉
      Kram Carro

  3. Fotograf Emelie Ohlsson 29 september, 2009 den 10:12 #

    Jättefina bilder! Var superkul kurs, hoho

    • CarroBarro 29 september, 2009 den 10:18 #

      Ha ha – det var det verkligen! Ett riktigt litet humorgäng 😀 Vilken tur – att vi alla var lite smågalna 😉

Kommentera

