Ben & Jerry Chocolate Macadamia

28 Apr

 

bj-chocolate-macadamia

Har ni smakat den?

U N D E R B A R

 

4 svar to “Ben & Jerry Chocolate Macadamia”

  1. Therese 29 april, 2009 den 22:31 #

    Tack för tipset sweetie! det är precis sånt här jag behöver tips på! Inte enligt vågen, men enligt MIG;)

    • spindeltjejen 29 april, 2009 den 22:35 #

      Testa den – I lööööv it! Men så älskar jag också glass en hel del (tyvärr?! *haha*). Lite dyr glass, men det är inte dyrare än att köpa glass på stan 😉
      Hur har du det gumman? Vi måste ses snart tycker jag!

  2. Petra 29 april, 2009 den 22:33 #

    Den har jag inte testat. Än… Min söta sambo köpte med sig ”half baked” häromdagen. Också satans god. Fast favvon är fortfarande ren Cookie Dough.

    • spindeltjejen 29 april, 2009 den 22:34 #

      Den är supergod!! 🙂 Try it! 😀
      Jag kan inte kommentera din blogg gumman, får inte fram någon sån där bild att skriva av texten från? Det är bara en vit ruta med ett kryss i =( *buhuuuu*

Kommentera

