Monkey Beach

14 Mar

090313

Igår kväll hamnade jag på fest efter att jag skrivit blogg. Det var en thailändsk kille på hotellet som fyllde år och ville att jag skulle dricka Chang-öl med honom och hans tre kompisar (Popp, Zek, Nueng och Bier). Men det blev några glas eftersom de hela tiden fyllde på när jag druckit några klunkar. I alla fall så somnade jag gott någon gång efter 03 och det blev ingen snorkeltripp för mig och Annisen idag, istället har vi  paddlat kajak till Monkey Beach, runt hörnet från Ao Dalom här på Phi Phi. Det var Annisens första gång och det gick jättebra tillsammans, bra teamwork där!

Monkey Beach
Monkey Beach Monkey Beach

Visserligen snorklade jag lite granna också, men det var inte så mycket att se.

Snöar det hemma?

AC Monkey Beach Annis Annis MB Jag MB Footprints Flushed Away

Sandy CarroBarro

Har tagit det lugnt idag annars, läst klar ”Väninnan” och ska börja på Stieg Larssons ”Män som hatar kvinnor” (ännu en gång).

Ikväll har Annis och jag ätit mat. Men vi hann precis börja och sen satte ett tropiskt regnoväder igång och vi blev dyblöta och stod i ett hörn och åt maten innan vi sprang iväg i högt äckligt kloak-vatten och satte oss på en salong och gjorde manikyr. Och därifrån kommer jag just nu.

Inte så mycket nytt att berätta annars. Imorgon ska vi till Ao Maya (The Beach) för att visa Annisen.

Mår ni bra allihopa?!
Kommentera gärna så att jag får höra hur ni har det nu när jag inte hinner läsa bloggar när jag är här!

Stor kram!!

4 svar to “Monkey Beach”

  1. misstigerchic 14 mars, 2009 den 17:22 #

    Åh gud så mysigt det ser ur där då,helt öde strand med kritvit sand o turkost vatten*drömmer mig bort* Aahh..underbart !!!

    Nu ska vi äta lasagne här hemma sen ska jag fixa till mig för att dra till jobbet *buhu*

    Klart att du hinner läsa bloggar,du har all tid i världen men prioriteringen finns inte där o DET förstår jag,jag hade legat på den där stranden från morgon till kväll,haha!

    Puss

  2. Bunny Aka Nikki 14 mars, 2009 den 19:10 #

    Vad du är söt i flätor!!

    Puss!!!

    ❤ ❤ ❤

  3. Therese 14 mars, 2009 den 23:43 #

    JAG VILL OCKSÅ VARA PÅ MONKEYBEACH!!!!!!!!!!!! 😀

  4. johanna qvick 15 mars, 2009 den 06:07 #

    så härligt det ser ut! speciellt när man tittar ut genom fönstrena här hemma i sverige, snö och blask!

    Har varit och sett filmen män som hatar kvinnor! otroligt bra.. måste ses när du kommer hem!

    ta hand om dej. Saknar dig i stockholm! kramkram

Kommentera

