resfeber

25 Feb

… det har jag nu. Lite lagom illamående och pirrig i kroppen och jag irrar runt som om jag går på någonting olagligt… känner mig helt nipprig för att hinna med allt som ska göras. Jag har nu slängt fram allting på sängen och bockar av på listan när jag har lagt ner det. Jag tror att jag har fått med allt. Nu ska jag bara åka upp till Elins Esplanad och hämta ut alla mina mediciner och packa ner dem. Och handla en liten raklödder så att jag kan trimma benen när jag kommer fram.

Jag ska försöka få klart så mycket som möjligt fram till klockan 20 så att jag kan ta en lugn och slapp kväll efter det. Jag ska åka hem till Jenny och Hugo för att säga hejdå och sen kommer älsklingen hit efter jobbet inatt, efter 00 någon gång så att jag kan pussa på honom hela natten innan jag åker vid 6-6.30 imorgon bitti. Jiiiises så jag kommer att sakna honom!

Hoppas att ni alla har en fin dag!

3 svar to “resfeber”

  1. monica 25 februari, 2009 den 20:10 #

    oj, ska du vara borta sålänge!! Shit vad avundsjuk jag är men jag ska försöka dra med mig familjen i höst på ngn solresa!! Ha det superbra nu!

  2. Mia 25 februari, 2009 den 20:36 #

    Önskar dig en JÄTTEHÄRLIG resa! Men förstår att du kommer att sakna hjärtevännen! Men en månad går snabbt… 😉

  3. Monica Fors 25 februari, 2009 den 21:20 #

    Trevlig resa igen!!

    Lillebror har funderingar på att åka till Thailand i dagarma. Tipsade om att du/ni ska dit så bli inte förvånad om han skulle försöka få kontakt.

    Ha det jättebra och pussas mycket nu i natt! 😉

Kommentera

