om ett dygn är det varmt och skönt.

25 Feb

Jahapp.
Ett dygn kvar i rusket och kylan. Eller rättare sagt typ 14 timmar, för sen sitter vi på ett lite varmare plan (även om de inte är så kända för att vara direkt varma). Jag har packat klart allting utom alla mina mediciner (ja, det är ett halvt apoteket och värderat till ett par tusen *skrattar*) och mina intyg från läkarna. Jag måste ta dem innan jag åker vid 06 imorgon bitti men sen är de det sista som flyger ner i väskan. Jag funderar på om jag ska försöka trycka ner P i min redan överfulla rygga… men det blir nog ett mission impossible… tyvärr.

A har dock sagt att om jag saknar P för mycket så kan jag alltid gnugga mig lite mot hennes ben när hon börjar få någon dags stubb och låtsas som om det är 3-dagars skäggstubb och pussa lite på dem. Mycket generöst erbjudande tycker jag! 🙂 Vi får se om jag blir tillräckligt desperat.

Jag hittade förresten ett par skor när jag var och skulle fixa lite andra saker förut. Det var kärlek vid första ögonkastet och även om jag kommer att shoppa loss på skor i Bangkok (om jag känner mig själv rätt!) så kunde jag inte låta bli att ta med mig de nya vännerna hem så att de väntar på mig när jag kommer hem om en månad.

Vad tycker ni?
Vår-sko

Ojdå… 50 läsare under kvällen bara och lite dåligt med comments 😉 Om inte annat kan ni väl länka till era egna bloggar så kan jag lägga till dem under bevakning och börja bli bättre på att läsa (även om det kanske dröjer tills jag kommer hem och har lite mer tid) 🙂

Thailand Kollage

8 svar to “om ett dygn är det varmt och skönt.”

  1. Emma 26 februari, 2009 den 01:03 #

    Hallå där..

    vad kul att få följa dig i bloggandet! 🙂 Hoppas på många uppdateringar från det härliga landet i öhhh söder eller vad blir det? Syd-ost kanske? Hihi.. Ha det gott!

    Kram Emma

  2. misstigerchic 26 februari, 2009 den 07:35 #

    Halloj sweetie! Jisses vad du uppdaterar nu =) Skoj ! Skorna var skitfina!! I likey !

    Önskar så att det var JAG som var med dig o familjen ! Saknar er alla ! Puss!

  3. Naddisen 26 februari, 2009 den 11:40 #

    Jag tycker skorna var fina, riktiga vårskor! Hur klarar du allergi attackerna förresten? Måste du anpassa resdestinationerna efter var det finns sjukhus o så? Hoppas du får en varm o trevlig månad, vi är nog många som vill åka med! 🙂

  4. monica 26 februari, 2009 den 11:43 #

    Men vad ska p göra när han saknar dej då?? Har han fått tillgång till din lägenhet så att han kan gå dit och lukta på dina tröjor eller nåt?? Du kanske kan spela in något band där du pratar så at han kommer ihåg din röst, det är ju sååå lång tid du ska vara borta från honom. Tycker synd om er, men ibland kan det ju vara ett bra sätt för att inse att man verkligen älskar varandra!!

  5. Bunny 26 februari, 2009 den 13:09 #

    Jättefina skor!!!

    Hoppas ni får en fin semester!!

    PUSS!!

    Pussa på A från mig!! ❤

  6. Therese 26 februari, 2009 den 23:06 #

    Hej babe!
    Hoppas du får en härlig resa! Är jättenyfiken på vart du ska åka. (Ja, vart i Thailand alltså…att det är till Thailand du ska åka är ju ingen skräll direkt;) Flyg lugnt:) kram

  7. Suss 27 februari, 2009 den 10:42 #

    Vilka underbara bilder, ser helt underbart ut…Jag vill oxå ha lite sol och värme, kan du inte skicka en vindpust över viskafors =) Puss

  8. Jennica 27 februari, 2009 den 18:36 #

    Skorna är ju bara såååå du =) snygga!! Blir alldeles pirrig av att titta på dina kort…känns mer och mer verkligt att vi snart får njuta av värme och….soooool =)=)=) Hoppas du får fyra underbara veckor fast jag hoppas för min skull =) att de går snabbt så vi kommer iväg!! KRAMAR i mängder!!

Kommentera

