Thailand 2oo9

24 Feb

Om mindre än 1.5 dygn är det dags att börja bege sig till andra sidan jorden igen. Det blir femte året på raken och den här gången blir det exakt 4 veckor i paradiset tillsammans med min familj och en av mina bästa vänner. Resplanen var från början annorlunda, men efter mycket om och men så blev det vi fem som ska tillbringa fyra veckor i varandras sällskap (vi får väl se vilka som går varandra på nerverna först! *blink*)

Resan börjar i vanlig ordning i Bangkok hos våra vänner och min guddotter för att sen dra oss ner till västkusten och tillbringa 3 veckor där innan vi åker tillbaka till Bangkok och tokshoppar innan hemresa, går ut och partajar med alla backpackers och unnar oss lite manikyr, pedikyr, massage och annat balsam för kroppen innan hemfärd. En timmes massage innan hemresan kanske vore något? Man lär ju slockna som ett litet barn efter en rejäl knådning?

Koh Kradan

2 svar to “Thailand 2oo9”

  1. misstigerchic 25 februari, 2009 den 08:22 #

    Som sagt, jag är inte ett dugg avis…inte alls*ställer mig i ett hörn o tjurar lite* Fan,jag vill meeeed ! Puss

  2. Naddisen 26 februari, 2009 den 11:47 #

    Skönt att åka 4 veckor va? Då lär ni fått ut det mesta av resan o man behöver inte stressa!

Kommentera

